hiking Bukit Batu Putih

9:42 PM







assalamualaikum

pada tahun 3 sem 6, aku ada pergi hiking dengan kawan-kawan. bagaimana aku boleh terjebak untuk sertai sedangkan aku tak suka outdoor activity, actually bukan tak suka tapi tidak memberi peluang kepada diri ini untuk menyertai hal-hal begitu. so kali ini, aku join. walaupun ini kali pertama, aku langsung tidak teruja. Buktinya, aku terlewat tiba di tempat berkumpul yakni Um sentral sebab terbabas di ulit lena. *yerr tahu teruk

lepas kumpul, kami solat subuh sebelum bertolak. ada yang pergi solat fac science. manakala aku, Fasya, dan Zaty solat di fac edu. lepas solat subuh, barulah kami bertolak. pastu emm malassss ah nak cerita panjang, aku pendekkan cerita k kami dah sampai. = Port dickson


kami dibahagikan kepada 2 group. apabila group satu pergi mendaki, yang satu lagi tunggu kat satu tempat. no pictures kat entrace atau tempat kami berkumpul. actually aku tak terpikir nak buh dalam blog pun benda ni. sekarang bulan December dan peristiwa hiking ni bulan May. kira major throwback lah ni ya.



ni dah separuh pendakian. tunggu turn nak naik ke puncak jaya






caption : saya sayang kawan saya ni

kenangan manis bersama fasya. sekarang dia dah sombong (i'll make sure she read this)


camtu ke cara pegang monopod?



pemandangan kat puncak Bukit Batu Putih sangat indah. air laut dan langit warnanya senada dan seakan menyatu. sebelum ni tengok pantai PD dari tingkat hotel, ni dari atas bukit. tetibe hiking termasuk dalam list "THINGS TO DO WITH MY FUTURE SPOUSE"  berangan jap hiks







tengok dorang depa tangan. sebab tema dia kalau kau kat atas sini feeling dia macam burung nak bebas berterbangan tanpa memikirkan persoalan assignment dan presentation. at




You Might Also Like

0 komen

Like us on Facebook

Flickr Images