Alamo by akhowat grup6

1:41 PM

apa ke benda Alamo tu?
atau kawan-kawan aku panggil olamo.
create by girls grup 6.
kuih yang berintikan sardinkah?
atau bebola ikan yang disaluti isi durian?erkk,pon boley.
(memang aku suka mention sal makanan dlm blogku harapmaklom)
pendek cerita,ini dia Alamo.

mana??


ni....
tengok gambar laa ish


we olss dekat lata belantan.Terengganu.ITS REHLA.for akhowats only.ihikk:p



dalam sekitar 11.30,kami selamat tiba ke destinasi.ia hari yang sedikit panas namun tidaklah berbahang.sesuai untuk kami piknik.kami bawak barang-barang menaiki tangga,akar-akar pokok,and omaigosh!bekas air warna biru yang aku bawak jatuh dan tercabut bahagian atas dia.bekas air yang macam tong tu memangg berat kan,dah la tangan aku mudah teketar-ketar kalau bawak benda berat,tapi aku gagahkan jua.sehingga tiba ditempat yang sesuai untuk kami.dan air tu aku bawak dengan sebahagian daripada bekasnya tercabut ofkos lah air pun tinggal separuh..can u imagine dat?lucu kot


kena seberang air nak ke port piknik kami.
gambar sensor coz terlampau cantik.*sila muntah jauh-jauh.
 
 telah berlakunya pembakaran ayam.cis.

dorang ni buat coslow/air.gambar diambil oleh anisah.
 
 
 
 nak amik kaw,makan sosej tu puas-puas.
hazirah si pembuat burger.si tudung hitam
tukang letak mayonis.manakala si tudung putih dah tak
 sabar..!bhahaha
 
 
 
 
 suriati; sesaat sebelum lemas.
 
 
 
 
tiada lagi keayuan...cuma kecomelan:p
 
 
please kata lawa.
 
 

sewaktu bersukaria,ada je gangguan yang merencatkan perasaan gembiva kami.nama pun tempat public kan.tempat ini bukan kami punya.huhuhu.apapun everything dapat dihandle dengan baik dan semua berjalan dengan Alhamdulillah.
banyak cerita, contoh pencemaran mata yang kami hadapi well tempat macam tukan tapi biarlah aku tulis yang baik-baik saja.yang buruk lupakan ye..:)
 
5pm-kemas barang.salin baju.acara tukar hadiah.
 
                                 saya dapat mug yang tertulis 'our last moment' :')
                                
 
 
 
 seronok kan dapat berpiknik sekali sekala dengan sahabat handai.selain daripada menghiburkan hati,kita juga dapat pengalaman.dan yang paling penting,mengeratkan hubungan sesama kita.ni last kot kami dapat bersama macamni.kuliah berbaki seminggu lebih lagi.kemudian studyweek dan exam.nanti kl tetap dapat jumpa insyaallah,tetapi nak nyanyi sama-sama dalam van,makan/solat beralaskan pasir,memang tak la kan.huhu
 
                                         
                               "dapatkah selamanya kita bersama..
                                menyatukan perasaan kau dan aku.
                                semoga cinta kita kekal abadi,
                                             sesampai keakhirnya,selamanya...."
 
 

You Might Also Like

7 komen

Like us on Facebook

Flickr Images